Eşti aici

Vlad Filat a povestit la ce posturi de televiziune a avut acces în închisoare

04 Decembrie 2019
274 de afişări
În cadrul primei conferințe de presă, care a durat circa o oră și jumătate, ex-premierul Vlad Filat, eliberat condiționat pe 3 decembrie 2019, a răspuns jurnaliștilor și din ce surse mass-media  se informa în perioada de detenție.

Fostul premier a afirmat că a avut acces doar la posturile de televiziune din holdingul ex-liderului democrat Vlad Plahotniuc. „Am avut o perioadă foarte lungă în care am văzut succesele remarcabile ale guvernării Partidului Democrat. Pe urmă, o perioadă mai scurtă, ce-i drept, despre isprăvile remarcabile în calitate de opoziție ale Partidului Democrat. Asta înseamnă că alte posturi de televiziune nici nu aveam...”.

Jurnalista care i-a adresat întrebarea s-a interesat de denumirile concrete ale posturilor de televiziune la care se referă.
 

Nu știu, holding, cum îl numiți voi (...) Prime, Publika, Canal 2, Canal 3, CTC”, a răspuns Filat.

Totodată, acesta a precizat că în prezent în penitenciar pot fi vizionate mai multe posturi de televiziune și că deținuții au acces la informație de alternativă.