Eşti aici

Media Azi: „Turta” publicității electorale. Cine are pâinea și cuțitul?

18 Februarie 2019
381 de afişări
 
 
   
Publicitatea electorală, plasată la posturile de radio sau la televiziuni, este una dintre modalitățile de a ajunge la cetățenii care vor merge duminică, 24 februarie, la urne pentru a alege deputații care îi vor reprezenta în Parlament. Cât de eficient este acest instrument? Care sunt lacunele din legi ce țin de reclama în alegeri? Cum pot fi explicate, de exemplu, taxele de circa 4.000 de euro pentru un minut de publicitate electorală, stabilite de anumite posturi de televiziune? 
 
Subiectul a fost discutat în cadrul unei noi ediții a emisiunii Media Azi, moderată de jurnalistul Nicolae Negru, la care l-a avut în calitate de invitat pe cercetătorul media Ion Bunduchi, directorul executiv al Asociației Presei Electronice Libere.

 
Emisiunea poate fi vizionată pe portalurile www.moldova-azi.md, www.media-azi.md și www.mediacritica.md și pe canalul Youtube al CJI.
Emisiunea Media Azi este realizată în cadrul proiectului MEDIA-M, implementat de Internews cu sprijinul financiar al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).
Conținutul acestei ediții ține de responsabilitatea Centrului pentru Jurnalism Independent și nu reflectă în mod necesar viziunea USAID sau a Guvernului Statelor Unite.