Eşti aici

Mass-media și Analytics: Cinci sfaturi pentru creşterea audienţei și a veniturilor online

05 Noiembrie 2018
224 de afişări
Publicul, banii și conţinutul - sunt trei chestiuni esenţiale la care se gândesc managerii sau redactorii-șefi din aproape orice mass-media. Cum să găsim publicul și să cunoaștem ce îl interesează? Cum să transformăm mass-media într-o afacere profitabilă? Cum să atragem agenții de publicitate și parteneri?
 
Acest tutorial video despre date și Google Analytics vă va ajuta să aflați cum puteți lucra cu publicul, conţinutul și agențiile de publicitate:

 
Iată cinci sfaturi care vă vor ajuta să extindeți audiența site-ului Dvs:
 
1. Apelați la Google Analytics. Rețineți că atât editorul, cât și restul echipei editoriale trebuie să aibă acces la analiza datelor. Aceasta îi va ajuta să analizeze eficacitatea activităţii lor și să-și îmbunătăţească propria performanță.

2. Manifestați interes pentru public. Numărul de vizualizări nu este singurul indicator care merită atenţie atunci când se lucrează cu date. Acordați atenţie celor care vă urmăresc și vă citesc. Cine sunt ei, unde trăiesc, ce vârstă au, ce dispozitive și sisteme de operare folosesc pentru a vă accesa site-ul?

3. Fiți pregătiți să vorbiți cu agentul de publicitate despre instituție publicul care vă urmărește. Un agent de publicitate modern nu plătește pentru un „loc” pe site, ci pentru a obține acces la publicul dvs. Poate că distribuitorul unor noi pantofi de sport va dori să plaseze publicitate pe site, deoarece rubrica sportivă este apreciată de cititori? Gândiţi-vă la ceea ce puteţi oferi partenerilor de afaceri.

4. Urmăriți traficul. Când depistați cine citește site-ul dumneavoastră, puteţi trece la punctul următor - cum găsesc cititorii site-ul? Cineva a urmat un link de pe Facebook, iar altcineva a căutat pe Google noutăți despre o preferință? După ce analizați de unde provin cititorii, veți ști care canale de trafic trebuie consolidate. Poate ar trebui să acordați mai multă atenţie distribuirii prin platformele sociale, sau să vă gândiți la motoarele de căutare ale site-ului?

5. Ține minte că mass-media este o afacere. Mulți oameni cred că relatarea evenimentelor și expresivitatea creativă sunt esența activității în mass-media. Dar nu uita că mass-media este în același timp și o afacere, care ar trebui să fie profitabilă. Planul de afaceri și managerul de vânzări ar trebui să fie ajutoarele tale de încredere.

Acest video a fost realizat de ONG-ul Internews Ucraina cu susţinerea Guvernului Suediei și a organizaţiei Internews.
 
Sursa foto