Eşti aici

CJI angajează coordonator de resurse tehnice pentru Școala de Studii Avansate în Jurnalism

26 August 2016
519 afişări
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) angajează un coordonator de resurse tehnice (part-time) pentru Școala de Studii Avansate în Jurnalism (ȘSAJ).

Responsabilități:

  • Mentenanța tehnică a echipamentului ȘSAJ;
  • Mentenanța tehnică a rețelei interne de calculatoare a ȘSAJ;
  • Asigurarea bunei funcționări a internetului și a sistemului WI-FI;
  • Machetarea materialelor informative/promoționale ale ȘSAJ.
Criterii de selecție:
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe în calculatoare și rețele; sisteme de operare; rețeaua Internet; machetarea publicațiilor și web-design-ul constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare și organizare;
  • Flexibilitate și capacitatea de a soluționa rapid problemele apărute.
     
Persoanele interesate sunt rugate să prezinte până luni, 5 septembrie 2016, un Curriculum Vitae, unde să indice și două persoane de referință, la sediul Școlii de Studii Avansate în Jurnalism - Chișinău, MD-2012, str. Tighina 49/4, etaj 3 - ori pe adresa electronică vmarin@scoaladejurnalism.md. Pentru detalii sunați la: (022) 92 94 40 sau 079909414. Persoana de contact - Veronica Marin.

Descriere generală:

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) este o organizație nonguvernamentală, necomercială, apolitică, constituită în formă organizatorico-juridică de „instituție privată”, care acordă asistență jurnaliștilor și instituțiilor media din Republica Moldova. Misiunea CJI este de a facilita dezvoltarea unei societăți informaționale prin consolidarea unei prese libere și viabile, inclusiv new media, prin intermediul proiectelor ce oferă educație în domeniul jurnalismului și relații cu publicul, campanii de media advocacy, cercetare, media literacy și produse jurnalistice nonprofit. Detalii despre activitatea CJI - www.media-azi.md, precum și pe pagina CJI pe Facebook. Detalii despre Școala de Studii Avansate în Jurnalism - www.scoaladejurnalism.md sau, de asemenea, pe pagina de Facebook a acestui proiect.