Top Azi

Consiliul de Presă și-a ales președintele
Jurnalista Viorica Zaharia a fost realeasă, joi, 21 martie, în funcția de președintă a Consiliului de Presă (CP), în cadrul primei ședințe a CP în noua sa componență.
Ce instituții media internaționale au obținut acreditare și pe cine a refuzat să acrediteze MAEIE în campania electorală
În perioada campaniei preelectorale, Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene al Republicii Moldova (MAEIE) a acordat 19 acreditări pentru jurnaliștii străini, iar în trei cazuri cererile de acreditare ale acestora au fost respinse....
How to: Cum să promovăm produsele jurnalistice pe social media
Cum să ne folosim de rețelele sociale pentru a obține o mai mare audiență a materialelor din media tradițională? Expertul Horea Salajan, care în aceste zile susține mai multe întâlniri cu jurnaliștii din Republica Moldova în cadrul Proiectului Media...
Expertul Horea Salajan despre promovarea produselor media: Un „peștișor de aur” nu există, contează să fiți creativi
„Rețelele sociale au devenit o parte importantă a activității instituțiilor de presă, iar pentru a atrage cât mai mulți cititori pe site este necesar să respectăm regulile de bază în promovarea produselor media. Una dintre acestea este ca pe...
Măsurător al audienței TV cu rădăcini în zonele offshore
De măsurarea audienței TV în Republica Moldova se va ocupa în următorii 5 ani TV MR MLD (reprezentanta oficială a AGB Nielsen Media Research), adică aceeași companie, care a făcut acest lucru și până în prezent. Așa au decis membrii Comisiei de...

Monitorizare

Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2019 (Raport final, 9 ianuarie - 24 februarie)
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2019. (Raport nr. 5, 17 - 24 februarie)
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2019. (Raport nr. 4, 9 - 16 februarie)

La CJI

În Moldova

În Lume

Campanii CJI